zobrazenie unroated wire eagle

Čtvrtek Září 4 07:08:18 CEST 2014

Je dobré si na schématu dát zobrazit GND (Show GND) a pak se rozsvítí všechny piny a propoje s tímto názvem. Dá se tak poznat, který z nich z nějakého důvodu není v síti připojen.

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Thursday, September 04, 2014 3:46 AM
To: HW-news
Subject: Re: zobrazenie unroated wire eagle

Zrovna teď v noci jsem s něčím podobným bojoval. Eagle prostě zapomněl v návrhu
desky některé GND, ve schématu byly OK.
Nepomohlo Eagle ukončit a nastartovat, bylo to pořád stejně blbě.
Pomohlo, když jsem ve schematu jednu z těch chybějících zemí zrušil a pak zase
připojil. V té chvíli se to v návrhu desky ukázalo, a byly najednou tam obě GND,
které tam původně scházely.

PL