znizenie hlasitosti audiosystemu

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Středa Září 3 22:45:57 CEST 2014

Zosilnovac uz nie je v zaruke, stal ma par supov (teraz sa da dostat k
solidnemu hifi vybaveniu z 80.-90. rokov za bagatel), ale na takuto
upravu v nom nemam dost znalosti/skusenosti. Sam si vselico vyrobim,
poskladam, ale modifikovat hotove komercne veci, ktorym do detailov
nerozumiem, nie je moja salka kavy. A mam rad ked skrutky na ich krytoch
nejavia znamky opotrebovania.

Zda sa ze vysledkom tejto debaty je, ze utlmovy clanok medzi tuner a
zosilnovac by nemusel mat pocutelne negativne dopady na zvuk. Zvlast ked
neprotestoval ani pan byvaly technik rozhlasovej stanice.

Tie odpory pri reprobedniach su uz kontroverznejsie, to uznavam aj sam,
asi odskusam a uvidim.

Vdaka vsetkym
PT.