em::blocks - zkuste

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 31 22:56:09 CET 2014

Zkusil jsem to nainstalovat.
Používat Makefile to ale neumí, že? Takže zase jen nějaký
svůj proprietární projekt.
Škoda, takže zase nic pro mě.   :-(

PL

***********************************

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, October 31, 2014 6:50 PM
Subject: em::blocks - zkuste

Po delsi dobe jsem zkusil nainstalovat subj. za ucelem programovani ARMu
(zatim pouziva Code::Block coz je jina vyvojova vetev a je univerzalni)
a zjistil jsem, ze je to uz hodne povedene IDE. Ma funkcni wizardy pro
bezne typy procesoru, soucasti je toolchain i ladici servery (GDB ma
treba primo podporu STLINK takze s nim funguje bez OpenOCD svizne a
spolehlive)... Proste se naklika projekt a jede to, automaticky prida
startup kod, ld script, SPL pro STM ... Uz jsem na to konvertoval jeden
vetsi projekt a jede to bez problemu, kdo hleda zadarmo vyvojove
prostredi, at zkusi. Zda se, ze to umi i PICy, AVR a dalsi rady MCU asi
po doinstalovani toolchainu?
Design a ovladani to ma docela podobne VS na rozdil od C::B, je to rekl
bych celkem srovnatelne funkcne i komfortem s Atmel Studiem.