Re: em::blocks - zkuste

hudaklan na volny.cz hudaklan na volny.cz
Pátek Říjen 31 20:19:48 CET 2014

Mohu potvrdit. Používám jej již delší dobu jak pro STM32 tak i pro AVR.
Pro AVR je přednastavený toolchain MHV, který jsem nainstaloval
a vše jde OK (tedy překlad a sestavení, na debug nemám pro
pro AVR prostředky). Autor em::blocks reaguje poměrně rychle
na hlášení o chybách a požadavky na vlastnosti.

HUDA