Re: Úsporné zářivky

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Říjen 31 10:20:22 CET 2014

Poslete prosim odkaz na pasky Samsung.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Karel M
  To: HW-news
  Sent: Friday, October 31, 2014 9:56 AM
  Subject: Re: Úsporné zářivky

  Ty tepelne koule sice mam moznost koupit zcela bezne v mistnim obchode v rozpeti 40 - 200W ale nedelam to, zivotnost je mizerna a bezne se mi stane ze s zarovkou vyleti dalsi 3 jistice vcetne toho v piliri, takze jsem nakoupil v polsku kvalitni znackove usporky za levny peniz a tam, kde nemam ledky svitim usporkami. Jinak preferuji 30W samsung LED pasky at uz nastrihane na kousky, nebo v metrove delce, bohuzel kvuli estetiky svitidla zatim ale jen v garazi.

  Karel M.