Re: Úsporné zářivky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Říjen 31 09:56:08 CET 2014

Ty tepelne koule sice mam moznost koupit zcela bezne v mistnim obchode v
rozpeti 40 - 200W ale nedelam to, zivotnost je mizerna a bezne se mi stane
ze s zarovkou vyleti dalsi 3 jistice vcetne toho v piliri, takze jsem
nakoupil v polsku kvalitni znackove usporky za levny peniz a tam, kde nemam
ledky svitim usporkami. Jinak preferuji 30W samsung LED pasky at uz
nastrihane na kousky, nebo v metrove delce, bohuzel kvuli estetiky svitidla
zatim ale jen v garazi.
Karel M.