RE: OT: legislativa - zkousení bezp. prvku

DeeJay deejay na email.cz
Středa Říjen 29 15:36:13 CET 2014

tak to zase ano, prvky které tam jsou certifikaci mají, mám tu i řadu PLCček
pro safety aplikace.
Nejde mi o návrh - jde mi o zkoušky již instalovaného zařízení.

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Wednesday, October 29, 2014 3:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: legislativa - zkousení bezp. prvku

Pokud vím, tak jakýkoli prvek, který použijete pro zajištění bezpečnosti,
musí být exaktně pro toto použití certifikován.  U řady elementů je přímo v
datasheetu napsáno, že se pro bezpečnostní funkce použít nesmí.
Ty certifikované jsou obykle násobně dražší, i když zdánlivě fungují stejně.
Jde totiž o zabezpečení nějaké definované  funkčnosti při poruše toho prvku.
Víc o tom nevím, jen to několikrát kolem mne prošlo.

Zdravi
Jirka OK1MWW