Vanocni strom - osvetleni - dlouhe vedeni -7805 v serii

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Říjen 27 19:24:47 CET 2014

Zdravim,
jako auto to stat nebude. Je to tady ve vesnici, tak pro radost.
Pocitejte 12kc mcu,Ledka 5Kc.. dejme tomu 20kc za jedno*200=4000kc+kabel.

Kdyz jsem byl v Hor* tak tam 35m dlouhy nerizeny stal 2500,-.

Pokud nepocitam praci, tak +-2000 kc to vyjde na stejno.

Videl jsem v tme taky nejaky cpu snad za 2kc, ale s tim asi hrat jiz nechci.

Jirka