Vanocni strom - osvetleni - dlouhe vedeni -7805 v serii

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Říjen 27 12:40:31 CET 2014

No právě to napětí rozdělit do několika větví či táhnout kabel jako od svářečky. Výsledkem jsou obrovské tažené trubky.... . I když včera v Ob* jsem skutečně viděl, průměr kabelů dohromady v bužírce 1cm k takovému malému led světlu.
Úbytek napětí na 70metrech je neúprosný.

Vychází mi 24V/2A pokud dobře rozdělím napájení nebo nějakých 20A pokud budu tahat extra k větvím...  Počítám cca 10m vysoký strom, dole má průměr cca 5m, kabeláž na něj cca 75m+nějaký přívod. Ledky po 20-70cm.
Na to uvedené ledky /moduly s io chipy nejsou moc stavěné, nepřesvědčilo mě to. Proto uvažuji o nějaké stavbě ... .

Jirka