OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Říjen 27 10:26:08 CET 2014

Tak to jsem si asi špatně vyložil tento článek:

http://www.howtogeek.com/192732/android-usb-connections-explained-mtp-ptp-
and-usb-mass-storage/
(http://www.howtogeek.com/192732/android-usb-connections-explained-mtp-ptp-and-usb-mass-storage/)

PH

Od: Šerých Jakub <Serych na panska.cz>

"

Proč by Droid neuměl Mass storage? Samozřejmě Vás standardně nepustí na /
Linuxu, co pod ním běží, ale vybrané uživatelské složky vidíte zcela
normálně. U S5ky se dá USB normálně přepnout mezi režimy Mass storage a PTP
a když to přepnu na mass storage, vidím standardně dva disky: telefon a v
něm strčenou SD kartu.

 From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel
 Hudeček
 Po zjištění, že s Androidem není možné mass storage u mě OTG náhle získalo
 důležitost i pro mě..

Jenže tím vyvstal nový problém: Jak takové telefony hledat? Prozatím mi
stačilo parametrické vyhledávání na Heuréce, nebo Alze. Tam ovšem o OTG nic
není. Poradí někdo nějaký přehled, kde se dá tato položka zaškrtnout?

Např. jsem našel Prestigio MultiPhone 5501. V češtině o OTG nic, ale Amazon
má tento kabel:

http://www.amazon.com/Prestigio-MultiPhone-Smartphone-Micro-USB-Connection/
dp/1060156652
(http://www.amazon.com/Prestigio-MultiPhone-Smartphone-Micro-USB-Connection/dp/1060156652)