OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Říjen 27 09:04:43 CET 2014

Proč by Droid neuměl Mass storage? Samozřejmě Vás standardně nepustí na / Linuxu, co pod ním běží, ale vybrané uživatelské složky vidíte zcela normálně. U S5ky se dá USB normálně přepnout mezi režimy Mass storage a PTP a když to přepnu na mass storage, vidím standardně dva disky: telefon a v něm strčenou SD kartu.

Jakub Šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Monday, October 27, 2014 8:43 AM
To: HW-news
Subject: RE: OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Po zjištění, že s Androidem není možné mass storage u mě OTG náhle získalo důležitost i pro mě..

Jenže tím vyvstal nový problém: Jak takové telefony hledat? Prozatím mi stačilo parametrické vyhledávání na Heuréce, nebo Alze. Tam ovšem o OTG nic není. Poradí někdo nějaký přehled, kde se dá tato položka zaškrtnout?

Např. jsem našel Prestigio MultiPhone 5501. V češtině o OTG nic, ale Amazon má tento kabel:

http://www.amazon.com/Prestigio-MultiPhone-Smartphone-Micro-USB-Connection/dp/1060156652

Tak nevím.

PH

Od: Šerých Jakub <Serych na panska.cz<mailto:Serych na panska.cz>>
Já konkrétně jsem to chtěl na stahování dat z GPSky.

Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz<mailto:edizon na seznam.cz>>

K čemu se běžně v mobilu používá OTG? Již to tu bylo zmíněno jednou, takže to bude asi důležité, ale vůbec mě nenapadá k čemu.