OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Říjen 27 07:30:35 CET 2014

OTG pouzivam bezne - ctecka karet. Z fotaku muzu na cestach vytahnout fotky a poslat. Nebo USB Flash.
A mel by fungovat udajne i FTDI USB - RS232 prevodnik. Ale zatim chybi vyuziti.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Pavel Hudeček
  To: HW-news
  Sent: Sunday, October 26, 2014 11:30 PM
  Subject: Re: OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

  Škoda že nemá gyroskop. Jinak by to za 3000 bylo super.

  Překvapilo mě, že nemá slot na paměťovou kartu, vůbec jsem netušil, že takové telefony jsou:-)

  K čemu se běžně v mobilu používá OTG? Již to tu bylo zmíněno jednou, takže to bude asi důležité, ale vůbec mě nenapadá k čemu.

  PH

  Od: Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz

    Motorola Moto G:
    - vse funguje jak ma
    - slusna vydrz baterie
    - rychly
    - fotak prumer
    - USB OTG
    - cisty Android
    - Cena 3000 Kc

    Nevyhoda - pouze v anglictine (Ale programy ktere to umoznuji jedou v cestine)

    From: Šerých Jakub
      Před nedávnem jsem si koupil S5 Mini. Zatím jsem na něm našel jedinou chybku: zřejmě neumí USB – OTG. Ale jinak je to skvělý telefon. Nejvíc mě bere to, že má ultra-úsporný režim. Přepnutí do něj a z něj sice trvá asi půl minuty, ale mobil se v něm stane „hloupým“ mobilem s černobílým displejem, ovšem při plně nabité baterce v něm píše pohotovostní dobu cca 14 dní. Navíc má IP67 krytí, takže na použití na outdoorových akcích myslím naprosto ideální. V normálním režimu a provozu vydrží tak max 2 dny (spolehlivě jeden a půl).

      Jen ta cena není úplně nízká, ale ono splnit Vaše požadavky a chtít nízkou cenu si dost protiřečí.

      Jakub Šerých