OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 26 22:27:09 CET 2014

Tak IP65 by bylo super, ale 8000 mě poněkud odpudilo. Zatím jsem vůbec
nekoukal na věci s cenou nad 3000.

PH

Od: Šerých Jakub Serych na panska.cz(mailto:Serych na panska.cz)

"

Před nedávnem jsem si koupil S5 Mini. Zatím jsem na něm našel jedinou
chybku: zřejmě neumí USB – OTG. Ale jinak je to skvělý telefon. Nejvíc mě
bere to, že má ultra-úsporný režim. Přepnutí do něj a z něj sice trvá asi
půl minuty, ale mobil se v něm stane „hloupým“ mobilem s černobílým
displejem, ovšem při plně nabité baterce v něm píše pohotovostní dobu cca 14
dní. Navíc má IP67 krytí, takže na použití na outdoorových akcích myslím
naprosto ideální. V normálním režimu a provozu vydrží tak max 2 dny
(spolehlivě jeden a půl).

Jen ta cena není úplně nízká, ale ono splnit Vaše požadavky a chtít nízkou
cenu si dost protiřečí.

 From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel
 Hudeček
 odešel mi mobil (navíc i s nezálohovanými kontakty). No a teď koukám po
 novém.

Protože budu v brzké době pravděpodobně programovat geolokační hry:

- Měl by mít GPS.

- Nevím jak vysoké procento běžných mobilů má tříosý akcelerometr, pokud
většina, tak by ho měl mít taky.

- Stejná úvaha se týká i kompasu.

- Kameru s přisvětlením.

- Většinový OS je jasný: Android.

Dál jsou tu moje preference:

- Dlouhá výdrž baterie, pokud se s ním jen občas telefonuje.

- Výměnná baterie.

- Aby se na tom dalo rozumně číst při cestování, měl by mít rozlišení v
kratším rozměru významně překračující 320.

- Jaká je očekávaná blízká budoucnost NFC? Měl bych ho mít?

- WiFi a BT má dnes asi všechno. Jsou nějaké rozdíly?

- Super by bylo, kdyby umožňoval výměnu SIM bez vypnutí (na Samsungu I600,
co mi odešel, to šlo). Ale není to zas tak důležité.

- Nízká cena.

Doporučíte prosím nějaký mobil, který by výšeuvedené cca splňoval?

"