OT: Jaky linux na domaci PC ?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Říjen 24 10:08:01 CEST 2014

VMWare umi virtual na fyzickem disku, takze to taky neni duvod...
Mel jsem kdysi dual boot, ale pak jsem nahodil VMWare a do nej jsem
nakonfiguroval fyzicky ten nainstalovany Linuxovy disk a poustel Linux z
virtualky. Takze i separatni disk neni zadny problem. Pripadne se ten
soubor s virtualkou necha dat na fyzisky jiny disk... DO dual bootu uz bych
asi nesel, pokud k tomu neni duvod takovy, ze by si ty dva systemy neumeli
predat nejaky HW...

PK