OT: Jaky linux na domaci PC ?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Říjen 24 07:39:11 CEST 2014

>z druhého OS nebo se dá alespoň  používat internet k hledání řešení.

V dnešní době kdy je internet na kdejakém mobilu a tablety jsou snad v
každé domácnosti nemá toto smysl. Dualboot jedině pokud je životně nutno
používat nějaký speciální program, který nemá ve linuxu alternativu a
nejede ani pod wine pokud pro virtuál třeba nemám licenci XP, W7 nebo je PC
výkonově slabší.
Jestli chcete přejít na linux, tak úplně. Mimochodem se těším až bude v
prodeji nějaké modernizované čtyřjádrové raspberry s širokou podporou,
protože když uvážím, že na stávajícím raspberry trvá boot systému do 30s (z
relativně pomalé SD) a přehraje bez problémů filmy, tak mi už jen chybí
možnost plynulého surfování www.
Karel