OT: Jaky linux na domaci PC ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 23 21:01:32 CEST 2014

On Thu, 23 Oct 2014, gatilo wrote:

> Takže ať se mi to líbí, či ne, není jiné cesty, než překročit Rubikon.
> Plánuji dual-boot, s tím že XP budou primární, a s LX se budu postupně
> sbižovat a budou-li elementálové příznivě nakloněni, snad i na něj
> přecházet, ať už na nativní LX aplikace, nebo na ty wokení pod wine.

Ten dualboot bych asi nedelal. To je hrozne nepohodlne. Spis bych sel
cestou virtualizace a nainstalovat WinXP primo do linuxu. Spustit je
jako virtual a z linuxu se na to pripojovat nejakym rdesktop klientem.

Kdyz bude treba spustit nejaky program pro Win tak staci jen spustit
ten virtual a okno rdesktopu aniz by to ovlivnilo rozdelanou praci.
Bohuzel nevim jak v te virtualizaci pojedou pripadna externi zarizeni,
napr programatory.