Re: Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Středa Říjen 22 21:20:32 CEST 2014

U nás se to prostě hýbe. Zkoušel jsem píchnout hodinky ze strany do
vodící tyče. Zapoměl jsem už kolik to dělalo, ale rozhodně se
vychylovala - synchronně s natočením závitovky. Já hlavně netvrdím, že
to musí dělat všem. Jsem ochoten věřit, že to někomu nehází. Jen
prostě u nás, ať se snažíme to nastavit jak chceme, tak mnohem lepší
výsledky máme s hadicemi. A nejsme sami a ať se na to dívám jak chci,
tak mi to prostě připadá logické, že to může dělat problém. PZ tvrdí,
že dávat tam hadice je blbost. Já tvrdím, že pro pevné spojky není
důvod, jsou to jen potenciální problémy. Nevím jak Petr, ale já mám
naběhanou nějakou tu hodinu s oběmi variantami. Strávili jsme s tím
dost času a to, že to tak u nás je, víme. Netřeba vymýšlet
alternativy.

L.