Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

Středa Říjen 22 20:46:30 CEST 2014

Asi to ne uplne chapu, taky pozoruju mirne zvlneni vertikalni linie ale
zadnou periodu tam nenachazim - ta M6 zavitova tyc je tak poddajna, ze
mi neprijde mozne, aby zpusobila vyznamne vychyleni pojezdu Z, ktery
jede po tycich (pravda, taky slabych, ale pevnejsich), kazdopadne priste
zkusim trosku povolit motory Z a uvidim, jestli je nejaka zmena.