PIC 18F24J11 a DeepSleep

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Říjen 22 12:17:55 CEST 2014

PICy su tak haklive ako ostatne CMOS MCU, zvysok je konstrukterska zalezitost.

Nie ze by som neveril Vasim skusenostiam, ale nejako sa mi to nezda.
Mam tu zopar zapojeni s osembitovymi PIC-kami, ktore nemaju vstupy
blokovane kondikmi (vstupy ktore idu mimo zariadenia su samozrejme
osetrene aspon transilmi a/alebo optoclenmi, ale to je bezna vec) a
nie su citlive na spinanie svetla v miestnosti, ba dokonca ani na
zaponutie niekolkoamperoveho spotrebica 10cm od PICka. Samozrejme,
neprevadzkujem to na kontaktnom poli, ale na nejakom standardnom
dvojvrstvovom plosaku, ale dokazem si to predstavit aj na tom
kontaktnom poli - tam by som sa neobaval rusenia, ale zlych spojov,
ktore sa mozu menit casom/teplotou/zlym pohladom.
Samozrejme, rad sa poucim, ale toto sa silno prieci mojej skusenosti.