PIC 18F24J11 a DeepSleep

Milos Sula sula na rps.cz
Středa Říjen 22 12:05:52 CEST 2014

Já Vám věřím, jen jsem chtěl říct, že PICy jsou hodně háklivé na tyhle
věci. Já si myslel, že když vstupní pin PICe uzemním tak tam bude pořád
log.0 :) . Bohužel to není pravda, stačí zapnout/vypnout světla v
místnosti a PIC to vyhodnotí jako log.1 ( pokud tam nebude blokovací
kondenzátor hnedka u vstupu ). Samozřejmě se to dá ošetřit i SW. Ale
dokážu si představit, co to dělá v kontaktním poli, kde má každý pin
svou "anténu" :)

Miloš