Re: Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

Středa Říjen 22 11:48:54 CEST 2014

Dne 22. října 2014 11:38 RV <vicek.radek na cpost.cz> napsal(a):

V pondeli jsem si v Makru koupil bezdratovou mys ITconnect - na obalu dosah
> az 10m a sama pozitiva - dosah realnej tak 80cm - tech mysi bude po svete
> pocitam desitky tisic a evidentne nejak funguji
>
> Mam z toho delat nejakej zaver?

Bezdrátovou myš ITconnect jsem si koupil v Mallu, je to asi týden,
nefungovala vůbec (resp. jen po inicializaci nasliněným prstem přiloženým k
IO, pak ale měla dosah celkem velký, 4m určitě), tak jsem ji byl vyměnit a
dostal jsem druhou, která sice fungovala, ale s dosahem asi tak těch 80cm
;) Tak jsem ji vrátil a nechal si poslat peníze.

Já bych z toho udělal závěr, že ITconnect myším je lepší se vyhnout. A je
mi jedno, kolik jich po světě běhá.

P.K.