Kviz na vikend

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 21 23:07:02 CEST 2014

Tedy u kazdeho PA cirkulator a zatez dimenzovana na 1kW trvaleho vykonu.
A predpokladam, ze se musi do kazdeho PA jeste rozdistibuovat maly vykon
na buzeni ve spravne fazi.

No zda se mi to cele zbytecne velike a komplikovane ( mechanika ), ale
je to jen muj uhel pohledu.
Videl jsem jak slucuji vykon u 8 kW  VKV tranzistoroveho rozhlasoveho FM
vysilace -
je tam 32  ks sufliku o vykonu 250W vzdy 4 kusu - vf vystupy - bylo
zapojeny serio - paralelne ( dva v serii a seriove dvojice pak paralelne )
No a tech vyslednych 8 ks je slouceno  pomoci wilkinsonoveho delice,
celkem 7 ks.
Jakykoliv suflik se mohl za provozu vytahnout.  Jeden jsem dostal,
zarizeni se nahrazovalo modernejsim a pry ten jeden nebude chybet :-)
Vyrobce Gorjenie a veslo se to do jenoho 21 palcu racku cele.

Na druhe strane  ten sud ma 150kW, to je o neco malo  (13 db ) vic :-)