OT: Tramvaj vs. auto s majáky

Pondělí Říjen 20 17:27:32 CEST 2014

Hezký podvečer,

	ono to s těmi tramvajemi je takové složitější, protože mají svoje
signály a tak klidně může jet na červenou, protože řidiči jízdu dovoluje
jejich návěstidlo.

	To přecházení dráhy je opravdu sporné, ale jak to vyřešit lépe, to
nevím. Možná, až dojde k nějakému opravdu těžkému maléru, tak se nad tím
někdo zamyslí a dá zákony do souladu.

	Jinak si dovolím poznamenat, že vozidlo s modrým majákem nemá absolutní
přednost, má jen právo přednosti v jízdě.

	Asi již nemá smysl pokračovat v diskusi dále, protože se mi jen
potvrdilo to, co jsem si myslela. Že se spoléhá na rozum řidičů, což je
na jednu stranu dobře, ale na tu druhou z toho mám hrůzu...

Saša Svobodová