OT: Tramvaj vs. auto s majáky

SvobodovaA na szdc.cz SvobodovaA na szdc.cz
Pondělí Říjen 20 07:01:46 CEST 2014

Dobré ránko,

                dovolím si jedno malé OT, ale třeba to bude zajímat i někoho dalšího.

                Na základě této http://www.dicr.cz/srazka-tramvaje-s-policejnim-autem-3-zraneni mimořádné události jsme se dostali s kolegy trochu do sporu, kdo má vlastně přednost, jestli tramvaj nebo policajti se zapnutým majáčkem. Všichni mi tvrdí, že auto s majáčky, ale to přeci říká zákon o provozu na pozemních komunikacích, ale tramvaj se řídí zákonem o drahách (proto má třeba přednost na přechodu). Já nemám řidičák, takže mám výmluvu.

                Tak mne napadá, že se to vlastně týká i trolejbusu, takže to někde řešené určitě bude.

                Upřímně řečeno se mi nechce podrobně studovat zákony, tak se zkouším zeptat, jestli to náhodou někdo neví z hlavy J

                Saša Svobodová