Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 19 21:32:54 CEST 2014

Luxusní práce Martine, fakt klobouk dolů, to sis nad tím pěkně vyhrál,
je to fakt do detailů.
Škoda, že není takových lidí víc , co zveřejní svoje
výsledky/konstrukce. Myslím tím obecně Tvůj web.
JaKub