amaterska deep space network

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Říjen 19 20:20:12 CEST 2014

Odpovědi v textu:

Dne 19.10.2014 18:32, Pavel Hudeček napsal(a):

> Aha. A jaké je hraniční S/N pro ten nejslabší slyšitelný CW?

Tak to netuším. Je to prostě takové kdy už tam ten CW signál uchem
neregistruji. Mám nahoře u antén předzesilovač se šumovým číslem 0,25dB
(změřeno) a před ním 4x5m kabelu k jednotlivým anténám a slučovač.
> Jaká je vlastně přenosová rychlost toho JT65 za hraničních podmínek?
Relace trvá 1 minutu (respektive 50s) a vysílá se opakovaně text dlouhý
maximálně tuším a si 15 písmen

     Martin

Od: OK1UGA ok1uga na volny.cz <mailto:ok1uga na volny.cz>