Jakou RDS pro začátek?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Říjen 19 15:06:54 CEST 2014

>   Majitel po rozsireni vysilal na sdilenkach 170MHz nebo nekde tam vys.
> plnym vykonem a ten hybrid to neprezil.
> On tam uz nedava takovy vykon, mnohem vice se zahriva, hybrid je staveny
> jen na tusim 144 - 146MHz dle datsheetu.
No ja budu potrebovat vysilat na 156.450 coz je frekvence na kterych
komunikuji obsluha komor na Horni Vltave - respektive 156.500 coz je
kanal lod-lod - to neni zase o tolik dal od tech 146MHz a i kdyby tak me
staci uplne tech 5W protoze s obsluhou je to vetsinou maximalne na jeden km.

>   Take si pamatuju, ze tam uplne chybela pasta mezi chladicem, byl tam
> jen naznak. Mozna to odeslo kvuli tomu.
Zkusim to zkontrolovat a pripadne namazat a dotahnout

> Protoze hybrid byl drahy , daval jsem tam neco jineho - to bylo na
> 135-174 MHz, ale muselo se to trochu "vydratovat" , nesedely nozicky a i
> to davalo o neco mensi vykon.
> _Takze pozor na vysilani velkym vykonem mimo 144-146MHz, nejlepe jen na
> power LOW._
To jsem udelal rovnou... ;-)

> Jinak v tom radiu je na vstupech Low Pass Filter jak na 145 tak na
> 435MHz a tuším, že někde byl popsán mods na překlenutí těch filtrů, aby
> to poslouchalo i výš než HAM bandy se stejnou citlivostí jako na HAM
> bandech.
Tak zatim me to nepali...maximalne by me zajimal tej airband.

> Pak rádio umělo citlivě i 800-999 MHz a šly na tom poslouchat CT1, CT1+
> bezdrátové telefony.
> Nějaké verze /A nebo tak z výroby už ten LPF neměly osazený.
> Citlivosti na ruznych kmitoctech vam prilezitostne muzu zmerit, mam
> radiotester Wavetek 4015.
Tak treba zase pojedem na lyze...

> V priloze mate schema na jednoduchy a vyzkouseny inteface k PC, ale
> chodilo to jen s HW COM ( ne s USB/COM redukci ) nekde mozna jeste
> vyhrabu program.
Jo ja interface nasel, ale problem budou spis ty SW - jsou vsechny na XP
a ty ja uz nikde nemam.
Zatim jedine pouzitelne vypada tohle
https://www.rtsystemsinc.com/TM-G707-Programming-Software-and-USB-cable-p/krs-g707-usb.htm
ale zatim se mi teda litr za kabel a SW davat nechce

> To OK0BM se dneska nepovedlo SRI.....

Jestli jste mi psal nebo tam na me volal tak se omlouvam, ale ja jsem
psal ze sluzebniho mailu a tam se z domova nedostanu.

Muzem to zkusit treba vecer kdyz budete mit cas..

RV