Dvoumetrove pasmo...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 18 18:37:51 CEST 2014

Souhlasim, plan je jedna vec, skutecnost druha.
    Ale prave proto je treba rozlisit ruzne situace, ruzne skutecnosti.
V mem pripade se da improvizovat, je mnoho zpusobu jak ziskat energii
pro TRX - autobaterka, kterou z auta vyndam, auto na  volnobeh, pokud
selze vsechno mam jeste ruce, nohy elektriku muzu slapat :-(  Alternator
v nejhorsim vykopu taky z auta, kolo ve sklepe, tech par dratu prilepim
z menice...... Proste plan zadny neni, na tehle "urovni"  se  vse resi
za pochodu.

   To v pripade x  kW TX nejde a improvizuje se jen velmi tezko.