Dvoumetrove pasmo...

Sobota Říjen 18 18:14:54 CEST 2014

Hezký podvečer, ahoj,

     tak to je nejlepší hláška dne
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

     Jinak já to vidím podobně, v práci máme spoustu systémů, které mají
několikanásobné jištění. Bohužel mám poslední dobou pocit, že staří
konstruktéři měli toto myšlení lépe zakořeněné a počítali s různými
mimořádnostmi a chybami lidí a tak vůbec. Dnešní spoléhají na svojí
neomylnost...

     Co se týče záloh, tak přeci můžu mít další zálohu. Máme doma
normální světla, pak světla na baterie, světla na petrolej a jako úplnou
zálohu ještě svíčky (a dole ve sklepě kanystr s vodou a ve skříňce
železnou zásobu konzerv, cukru a čaje). U radiostanice tak mohu mít
baterie, fotovoltaický panel i motorgenerátor a jako úplná nouzovka je
tu ještě i to auto.

     Když dojde na lámání chleba, bude určitě fajn, pokud někdo bude mít
fungující rádio a bude to způsob, jak se domluvit s někým dalším, s
lodí, vrtulníkem či podobně. Věřím tomu, že se najdou lidé, kteří to
rádio poskytnou a budou vědět, jak jej mají použít i ve stresu.

     Zbývá jen doufat, že nikdy nebudeme potřebovat zjistit, jak moc
jsou lidé připravení a jak moc se jen plká.

Saša Svobodová

Dne 18.10.2014 17:54, balu na home napsal(a):
> (su to Americania, neviem ako ich mam oslovit aby som neurazil
> ludstvo), ktori sa pripravuju na katastrofu a koniec sveta.

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2015.0.5315 / Virová báze: 4181/8412 - Datum vydání: 18.10.2014