Svietenie - G9 a ine

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Říjen 18 12:27:43 CEST 2014

Až toho astronoma, co půjde v noci cestou z observatoře, přejedu,
protože ho prostě neuvidím, myslím, že z toho taky dvakrát odvázanej
nebude...

Jel jsem včera po Praze přes nějaké Kotěhůlky a jedu, všude kolem sodík,
vidím. Najedou odbočím a tma, že bych pouštěl dálkové. No a když jsem se
trochu rozkoukal, zjistil jsem, že daná část používá LEDky, takže tu a
tam je na chodníku světlý flek, jinak tma. Fakt pohoda...

Pavel Kutina