Svietenie - G9 a ine

Sobota Říjen 18 11:36:01 CEST 2014

Na ledkařském fóru na Linkedin jsem četl zajímavou věc

https://www.linkedin.com/groups/Reliable-LED-post-top-retrofit-2060572.S.5927981587625951235?view=&item=5927981587625951235&type=member&gid=2060572&trk=eml-b2_anet_digest-hero-4-hero-disc-disc-0&midToken=AQHKLwveV4snfg&fromEmail=fromEmail&ut=2jpWnFNIjow6s1

prý proč se dávají ledky do pouličního osvětlení, když bezelektrodové
výbojky mají životnost 100000 hodin, záruku 8 let, stejnou účinnost a
jsou za poloviční cenu. U nás v Nymburce máme taky ledkové lampy, svítí
to dobře, ale jsou tam dvě řady výkonových ledek a bez matného skla.
Sice s tím takhle dokážou udělat optimální vyzařovací diagram, ale
oslňuje to strašně. Snad ani tak u těch vysokých pouličních lamp, ale
pod těmi nízkými v parku se chodit nedá :-(
Anděl