Dvoumetrove pasmo...

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Říjen 18 10:27:41 CEST 2014

neviem, som voci tomu nejaky skepticky. Pochopim urcity potencial vo
velmi riedko osidlenych oblastiach v menej rozvinutych statoch.
V nasich podmienkach si to naozaj neviem predstavit. Nudzova komunikacia
vyzaduje tvrdy trening a pripravu. Vsetky podklady, postupy a
dokumentacia musi byt k dispozicii v offline verzii, najlepsie v
papierovej forme. Ludia musia vediet co robit.
Uz len ked sa pozres na stranky ARES, s mapami sieti a frekvenciami,
ktore si posielal potrebujes pristup na internet. Verim tomu, ze zatial
nebolo nikdy cvicenie s kompletnou simulaciou vypadku vsetkeho.
Kompletny vypadok vsetkej energie aj komunikacnych prostriedkov som uz
zazil, takisto aj cvicenie a testy pripravenosti na taketo situacie. Ver
mi, ze par nadsencov, ktori maju pripravenu radiostanicu podla zoznamu
materialu tomu velmi nepomozu. Nijakym sposobom nechcem znizovat vaznost
ich snahy, ale naozaj nepomozu.
b.