Dvoumetrove pasmo...

om1ct ivan na vyzo.sk
Pátek Říjen 17 19:11:34 CEST 2014

Zdravim,

Balu nemozem celkom suhlasit. OM radioamteri maju vytvoreny ARES
http://www.szr.sk/ares/index.html a predpokladas spravne, ze
zabezpecovat statnu komunikaciu nebudu, ale spolupracovat na
komunikacii v krizovych situaciach iste budu.
Obavam sa, ze tvoje presvedcenie o nudzovych kom. kanaloch vykonnych
zloziek je len snom.
Pekny vecer prajem
Ivan