Jakou koupit mikropájku?

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pátek Říjen 17 19:03:22 CEST 2014

Dobry den to jste mne prekvapil.
Myslel jsem ze jsou nejaka kouzla ve slozeni materialu toho hrotu a jeho
povrchove uprave
aby se dobre smacel cinem.
Kdyz byste srovnal original hrot a Vami udelany hrot je to stejny nebo
je ten original prece jen trochu lepsi?
Prave mi dochazi posledni do wellera a tak bych to zkusil.
A jestli byste se podelil o tvar hrotu minivlna.Byl jsem s jednim velmi
spokojeny
(takovy trochu zahnuty a na konci mel zkoseny obdelnicek) a oni ho
prestali nabizet.
Diky Fanda