Jakou koupit mikropájku?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Říjen 17 10:04:46 CEST 2014

Přesně tak jsem to dělal taky. Kdybych věděl, že to jde tak dobře, ani
bych asi nedával mirelonové návleky. I když pak by to možná při změnách
teplot vrzalo...

JJ, nic není věčné a nejhorší je, že za 30 let to budete muset řešit znovu.

JMN