Dvoumetrove pasmo...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 16 19:17:12 CEST 2014

Jo v podobnem stylu jsme vedli nedavno diskusi na prevadeci. Provozuji
OK0BM a krom vlastniho zeleza stoji neco i mesicni najem a elektrika.
Tak jsem take  ze srandy pocital, ze kdyz tam kukne nekdo jen 4x do
mesice, tak cena jednotlive spojeni nekolikrat previsuje cenu hovoru z
nejdrazzsi predplacenky.
Tak už tam pro jistotu  nemluvi  nikdo. Jeden nejmenovany to spatne
pochopil a nechal se slyset, ze radeji bude volat telefonem, ze pres
prevadec je to drahy :-(

Takze to nemusi byt legrace, jsou taci, co to berou vazne. Nedavno jsem
povidal kolegovi z oboru - dela technika na NC -  jak se dnes delaji
spojeni odrazem od mesicniho povrchu.
Ze se pres Mesic udela spojeni treba  k protinozcum. Dotaz znel co z
toho kdo ma, dyk se da zavolat po skype zadarmo ne? Dost lidi vubec
nechape o co tam jde.
Je to uplne steje, jako kdyz ja nechapu, Kdyz znamy rybar cuci rano 4
hodiny u rybnika, ulovi nejakou rybu a pak ji zase pusti. A nadobicko za
pekne penize.....
Ale vazne, kdybych spocital, co jsem do HAMovani nastrkal penez, asi by
mi to nikdo neveril. V kazdem pripade to neni o penezich, je to konicek
a jakekoliv prepocty
a kalkulace sem nepatri.
JaKub