Dvoumetrove pasmo...

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 16 15:51:35 CEST 2014

 16.10.2014, 15:41:59

Pokud chce nekdo vyhravat zavody, tak si musi nakoupit profi vybavu
( bezci si taky po vecer nesiji vlastnorucne tretry) a hlavne se tomu
maximalne venovat. Na konstrukterskou cinost uz mu nezbude cas.
Nebo clovek muze vlastnorucne, popr. i vlastno-hlavne stavet ruzne
zarizeni a mit radost jako malej kluk, kdyz se dovola do sousedni
vesnice.
No a pak muze, nad pivem nebo nad klavesnici, do nekonecna diskutovat,
co z toho je to prave nefalsovane a plnohodnotne radioamaterstvi a co
seladonske pozerstvi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz