vyspajkovanie elektrolytu

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Říjen 16 10:38:03 CEST 2014

nehadam se - jenom jsem popisoval, jak jsem to delaval. to pridavani cinu (tepelna setrvacnost) je normalni. navic kdyz je malo cinu, odsavacka si s tim neporadi.

jeste jsem si vzpomel, ze jsem jednou zkousel i takovy hrot: ve tvaru ocka, kterym jsem obklopil nohu (samozrejme ne pro IO, ale kondenzatory, odpory, ci jine samostatne stojici nozicky), tou nahral a zaroven zvrchu jsem dokazal odsavat.

dalsi pomucka bylo medene lanko, ktere do sebe nacuclo cin

ale dnes bych si uz netroufal - clovek lety ztrati ten cit, kolik nahrat jak silne potahnout/pacit soucastku, at nedojde k poskozeni okoli

  Sam