RE: o5 W7 - lze aktivace po naklonování...?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Říjen 15 22:01:18 CEST 2014

Každopádně mám léty ověřeno na dnes už spolehlivě několika stovkách instalací v doméně (imagování pomocí clonezilly), že vše funguje perfektně bez jakékoliv manipulace se SIDem. WSUS nepoužívám.

Jakub Šerých