o5 W7 - lze aktivace po naklonování...?

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Říjen 15 20:47:00 CEST 2014

Kuba Jan píše v St 15. 10. 2014 v 20:18 +0200:
> W7 umí ale udělat bitovou kopii a použít jako zálohu.
> Napadlo mě tuto kopii rozkopírovat na ostatní stroje a potom na těchto
> strojích reaktivovat ( změnit kód product key ) na ten, co je příslušný
> vlastnímu stroji - prostě reaktivovat
> licenčním číslem ze štítku onoho stroje. Pak už jen změnit název PC +
> jednoduché úpravy na vlstních strojích.

Ma to bohuzel jedno velke ALE. A tim je stejny identifikator zabezpeceni
na vsech naklonovanych strojich. Kdysi GHOST umel tyto identifikatory
pri klonovani zmenit, ale ted uz je jen jedna cesta. Tou je sysprep, ten
ty identifikatory smaze a pri naslednem spusteni probehne jejich nove
vygenerovani. Umi si to vyzadat i product key a masinu personifikovat.
Jenze to bohuzel mimo ty identifikatory smaze i spoustu dalsich veci. Je
to proste nastroj pouzivany na nove masiny ve fazi vyroby. A bez zmeny
identifikatoru zabezpeceni je to jako dve sitovky se stejnou fyzickou
(MAC) adresou na jedne siti.

Radek (benedikt2hw.cz)