alternativa k STM32F4DIS-BB

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Středa Říjen 15 10:03:26 CEST 2014

Takže si to shrnu, pro mé potřeby hledám něco kompaktního, takže ty velké
desky a modulární systémy jsem zavrhnul.

Zbylo mi tu..

Rozšíření k STM32F4 discovery board
http://cz.farnell.com/stmicroelectronics/stm32f4dis-bb/expansion-stm32f4-cortex-m4-discovery/dp/2250205

Samostatná deska
http://www.wvshare.com/product/XCore407I.htm
https://www.olimex.com/Products/ARM/ST/STM32-E407/

Co se LAN týká je to LAN8710 vs LAN8720 vs. DP83848, z komentářů vidím, že
tu jsou lidé co mají bohaté zkušenosti, co mi spíše doporučíte pro rychlé
rozběhání malého webservru a udp protokolu.
Případně podle čeho se rozhodnout.

Díky