alternativa k STM32F4DIS-BB

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Říjen 14 21:55:21 CEST 2014

Ahoj,

dnes poobede som zase trochu pisal esej o tych roznych menicoch co sa tu po
nich zhanal clen Dracik. A na prirovnanie som preskocil vsetkych obycajnych
a ninja umelcov a zamyslel sa nad samurajmi... Potom som to ale vymazal a
vidim, ze ked nie menice, tak procesory... Vies Jano, myslim si, ze to bude
tak, ze za prve to stalo 10E a za druhe, samuraji musia predsa vediet,
ktori ninjovia ich prave nasieraju a potom musia vediet aj to, ako ich
nasieraju... Snad si len nemyslis, ze ti niekto da do ruk 200MHz procak bez
toho, aby ho nevedel lokalizovat a v pripade nutnosti ho poslat do
kremikoveho raja... To je len taka mala poznamka naokraj a prirovnanie k
tym samurajom a ich umeniu.

A.

Dňa 14. októbra 2014 21:01, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):