trosicku OT: nejmenovana soucastkova drogerie a jeji tlumocnici -PROZRAZENI

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 14 14:43:14 CEST 2014

V podrobnostiach:

Poèet kolíkù	20

Takze predsalen nie piny! ;-)

>Jinak treba Farnell skoro vubec nepreklada.

Prekladaju ten marketingovy material, co rozosielaju kazdy tyzden, uz som
tu niekolkokrat uvadzal tie najvacsie perly; bohuzial, je to neguglitelne.

wek