trosicku OT: nejmenovana soucastkova drogerie a jeji tlumocnici - PROZRAZENI

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Říjen 14 14:34:23 CEST 2014

je to tak, gugl mi to vyhodi hned na prvnim miste :)

http://cz.rs-online.com/web/p/zapadky/6628225P/

jeste je mazec jak v zahlavi okna prohlizece je vyzva "nakupujte zapadky" a
cela kategorie se tak jmenuje. no neni to super :)

Jinak treba Farnell skoro vubec nepreklada. Jen jakesi nazvy hlavnich
kategorii (produkty, kontakty apod.) zobrazi cesky, ale soucastkove
kategorie uz komplet zobrazuje jen anglicky. Ja teda s anglictinou problem
nemam, ale verim, ze nekdo by to rad cesky. Ale nez tak jak preklada RS
nebo Mouser, to radeji nijak :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz