Re: Izolační trafo a zásuvka

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Říjen 12 21:53:14 CEST 2014

Ahoj Saso,

skusim ti to nacrtnut z trochu inej strany. Urcite vies, ze taki ti rozni
judisti, karatisti a ini isti chodia obleceni v bielom kimone a maju take
rozne pasiky podla toho, co o tom svojom umeni vedia. A isto vies, ze
najvysi medzi nimi ma pasik cierny. Ten je medzi nimi niekto ako boh...
Vies ale potom su taki trochu inaksi isti, ktori pre zmenu chodia cely v
ciernom a mozno maju tiez na urcenie svojej hodnosti pasiky... To sa uz
zial v tych roznych ninja filmoch moc neda odpozorovat.

A tak nejako je to aj s tymi roznymi ochranami. A to co sa pytas ty, ked sa
v tom zacnes moc vrtat, podla mna patri uz do toho cierneho ninja levelu.
Ale ja som len uplny zaciatocnik, teda ak by som bol ista, tak by som mal
biele kimono a biely pasik. A v tomto leveli mi staci vediet, ze v praxi to
znamena, ze na tej oddelenej strane bude v slusnom oddelovacom trafe vzdy
nejaka dalsia poistka, pre pripad najhorsi... A rozhodne by som to
oddelovacie trafo pouzil len na jedno pripojene zariadenie, napr.
osciloskop.

Prajem pekne sny,

A.