Izolační trafo a zásuvka

Neděle Říjen 12 18:10:36 CEST 2014

Hezký večer,

     hlavou mi vrtá jeden problém. Sice si myslím, že odpověď znám, ale
pro jistotu se chci zeptat:

     Pokud je za izolační trafo zapojená normální zásuvka, tak její
ochranný kolík zůstane nezapojený. Ale co dělat, pokud je těch zásuvek
více? Já se domnívám, že se nemají zapojovat nikam a už vůbec ne jen
mezi sebou. Pokud již zapojit, tak na uzemnění.

     Mám pravdu a nebo se mýlím? Připadá mi totiž, že pokud se kolíky za
izolačním trafem mezi sebou spojí, představuje to značné riziko.

     Saša Svobodová