ESP8266 - ma uz nekdo?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 9 23:40:42 CEST 2014

Jasně, pro spoustu věcí je to naprosto OK.
Ale jsou i aplikace, kde to bude trochu limitující. Např. krmit přes
to nějakou škatulku s grafickým displejem, kde se mají zobrazovat
i obrázky a nejen předchystane věci, tam už to bude trochu lenivé.
A skoro si myslím, že by se ten firmware dal asi napsat trochu rychleji.
UART to má určitě hardwarový, nějaký IRQ nebo dokonce možná
DMA to asi má taky, takže by to neměl být neřešitelný problém.

PL

*******************************

From: "Jaromir Sukuba" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 09, 2014 11:16 PM
Subject: Re: ESP8266 - ma uz nekdo?

Pomale ako pomale. Vela sa hovori o pouziti v Internet of things, to
je teraz taky popularny buzzword. Predpokladane pouzitie je vyflusnut
20 bajtov dat raz za pol hodinu. Pri vsetkej skromnosti na to 115200
bude stacit.
Ja osobne si viem predstavit mnozstvo zariadeni, ktorym bohato stacia
datove toky radovo bajty za sekundu a tam tento lacny cinsky bazmek
bude stacit.