ESP8266 - ma uz nekdo?

Čtvrtek Říjen 9 23:21:42 CEST 2014

Ja to vidim jako idealni pro takovou tu domaci automatizaci - wifi ke
kazdemu vypinaci a ventilu, jen aby stacilo 255 adres ;-)
(ale to se asi da prekonat nastavenim DHCP na vetsi rozsah...)
Docela mi prijde zajimava ta moznost, programovat primo procesor v
chipu, pokud je dostupny nejaky open source firmware, stacil by na
spoustu jednoduchych funkci sam...