STM32 external CLK

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 9 09:28:16 CEST 2014

">Zrejme ne v¹ichni a na¹í designeri jsou trochu skoupi na slovo, pokud za
>dotazem není nìkdo jako Samsung nebo Apple :-)

No, berte to, ze za tou otazkou je wek, a to je viac nez akysi Samsung ci
Apple... ;-)"

Kdo je to Apple?

">RDY bit se nastavuje, kdy¾ oscilator zacne kmitat a stabilizuje se
>- s citacem s fixni dobou tedy nepocitejte.

Aha, takze tam je nieco rafinovane rovno v oscilatore? Mohli by ste prosim
pustit este nejaku omrvinku informacie - odmeriava sa amplituda kmitov,
strieda, prip. aj rozsah frekvencie? Vsetko toto si viem predstavit
odmeriavat analogovo, aj ked netusim, nakolko to je lahke/tazke
implementovat na predovsetkym digitalnom cipe... A ak je to tak, potom pri
vypadku oscilatora sa ten RDY bit automaticky vynuluje, je to tak?
"

Je tam rafinovany citac do 2^N. N se liší dle nastavení použité IP v rozsahu
9 - 11.

Po preteceni nastavi HSE_RDY, resp. LSE_RDY. Cim se čítač nuluje v mně
dostupné návrhářské dokumentaci nevidím a jen kvůli tomu je otravovat
nebudu, můj tip je že se resetuje při každém pokusu o start oscilátoru.

Z jeho rafinovanosti plyne tez poznamka tykajici se pokusu zapinat HSE bez
krystalu (nebo ext clk), viz napr. RM0091, kap. 7.2.1.

"
>CSS ma reakcni cas v mikrosekundach.

Samozrejme, min. frekvencia HSE je 1MHz, prevratena hodnota je us a nie ms
- nemal by som nad zlozitejsimi vecami meditovat tak neskoro... :-|"

Počítejte s tím že to zareaguje tak kolem 500 kHz +- něco podle kusu a
aktuálních okolních podmínek - srovnávací oscilátor je jednoduchý RC prvek.

">Je to jedna z dulezitych bezp. vlastnosti, takze je
>navrzena dobøe, certifikovana VDE pro IEC 60 335 Class B...

To mi je jasne, len ma zaujimali detaily."
To se pozná technik, pány certifikátory zajímaly hlavně reporty prohlašující
že to funguje a uhrazená faktura :-)

Snad tu pár odpovědí na Vaše otázky najdete (a doufám že to nevyvolá více
otázek než je těch odpovědí).

V.