STM32 external CLK

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Říjen 8 18:24:23 CEST 2014

Udělal jsem pokus na F0 Discovery - hardware v rámci šetření používá
8HMz přivedených z MCO ST-Linku na OSC_IN. Je úplně jedno, zda v
system.c použiji PLL_SOURCE_HSI, PLL_SOURCE_HSE nebo
PLL_SOURCE_HSE_BYPASS. Jádro vždy běží na 48MHz.
Takže ten bit HSE_BYP má možná vliv na dobu ustálení a zda lze OSC_OUT
použít jako GPIO a snad i na něco jiného ale při PLL_SOURCE_HSE by to
mělo běžet ať je tam krystal nebo oscilátor.
Ruku do ohně bych za to ale nedal, čerti vědí co se tam opravdu děje,
protože se nedá moc dobře rozlišit jaký oscilátor to jádro vlastně
používá. Budete si to muset otestovat.

Mrazík